arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

puls

Tøjmærke kæmper for isbjørnenes overlevelse


Af Sofie Kyed   Canada Goose gør nu opmærksom på sig selv som et nødvendigt og nytænkende redskab i tidens klimaforandringer. Efter i flere år at have været mest kendt for sit runde røde mærke med brandet i centrum, lægger de nu vægt på nye værdier.   Canada Goose har designet to nye jakker, som udover at være tilpasset fremtidens kolde vintre, også giver dig mulighed for at varme dig i god samvittighed. De har...

Af Sofie Kyed

 

Canada Goose gør nu opmærksom på sig selv som et nødvendigt og nytænkende redskab i tidens klimaforandringer. Efter i flere år at have været mest kendt for sit runde røde mærke med brandet i centrum, lægger de nu vægt på nye værdier.

 

Canada Goose har designet to nye jakker, som udover at være tilpasset fremtidens kolde vintre, også giver dig mulighed for at varme dig i god samvittighed.

De har indgået et velgørenhedssamarbejde med Polar Bear International, som kæmper for isbjørnenes overlevelse.

 

Udover at redde isbjørnene vil Canada Goose nu fokusere på mode og detaljer gennem et samarbejde med Loro Piana. Det italienske mærke er kendt for sine haute couture designs og sans for detaljer. Gennem samarbejdet kombineres den praktiske jakke med eksklusive materialer som uld og cashmere.

 

Canada Goose vil herigennem indfange en bredere målgruppe, med stadigt fokus på brand men nu også anvendelighed og velgørenhed.